کلاس برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان در تهران

توسط فاطمه محمدی

اگه دوست داری فرزندت وارد دنیای برنامه‌نویسی بشه و بتونه کارای جذابی با کامپیوترها انجام بده؛ یا نه دنبال یه کلاس فوق برنامه می‌گردی که آینده فرزندتو تضمین کنه، کلاس برنامه‌نویسی در تهران برای شماست!

کلاس‌ برنامه‌نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین برگزار می‌شه و شما می‌تونی از هرجای تهران در کلاس‌ها شرکت کنی. کلاس برنامه‌‌نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان توسط موسسه آموزشی ابرکلاس با اساتید برتر و مدال‌داران المپیاد کامپیوتر و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ صنعتی شریف و تهران تدریس میشه. کودکان و نوجوانان می‌تونند از سنین 6 تا 17 سالگی در کلاس‌های برنامه‌نویسی در تهران ابرکلاس ثبت‌نام کنند و از پایه برنامه‌نویسی رو یادبگیرند.

 

 پیشنهاد ویژه: مشاهده دوره صفر تا صد برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان 

 


 

چرا کلاس برنامه‌نویسی؟

بازار کار برنامه نویسی روز‌به‌روز در‌حال پیشرفت و گسترشه. اغلب مشاغل امروزی در آینده‌ای بسیار نزدیک، حالت دیجیتالی و آنلاین به خود می‌گیرن. دهه‌ی 2030، بدون شک، دهه‌ی انقلاب هوش مصنوعی خواهد بود. در یک مطالعه توسط مؤسسه جهانی McKinsey، نشان داده شده که تا سال 2030 حدود 800 میلیون فرصت شغلی در سراسر جهان به دلیل دیجیتالی شدن کسب‌وکارها از بین می‌روند.

 

 پیشنهاد ویژه: دوره برنامه‌‌نویسی پایتون برای نوجوانان

 

با این حال، اگر فرزندتون برنامه‌نویسی رو از الان شروع کنه، انقلاب هوش مصنوعی، نه‌تنها فرصت‌های شغلی اون رو از بین نمی‌بره، بلکه فرصت‌‌های شغلی بیشتری خواهد داشت. کافیه یه نگاه به اطرافتون بکنید تا متوجه بشید به غیر از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری، شمار کسب‌وکارهای متکی به برنامه‌نویسی روز‌به‌روز درحال افزایشه. یه مهندس نرم‌افزار به راحتی می‌تونه در شرکتی مرتبط با فناوری، در یک بیمارستان، در یک خودروسازی یا حتی در یک فروشگاه آنلاین مشغول به کار بشه.

 

مقالات مرتبط: برنامه‌نویسی چیه؟ (هر آنچه که باید در مورد برنامه‌نویسی بدانید)

 


کلاس برنامه‌‌نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان

کلاس برنامه‌نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان در سه زبان اسکرچ، پایتون و سی پلاس پلاس توسط موسسه ابرکلاس تشکیل میشه. کلاس برنامه‌نویسی در تهران از سطح پایه شروع و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکنه؛ به طوریکه دانش‌آموز می‌تونه در پایان کلاس‌‌ برنامه‌نویسی در تهران ابرکلاس به کسب درآمد برسه و پروژه‌های خودشو اجرا کنه.

کلاس‌ برنامه‌نویسی در تهران ابرکلاس برای سنین 6 تا 17 سال هست به همین دلیل فضای کلاسها کاملا متناسب با دانش‌آموزان طراحی شده.

 

پیشنهاد ویژه: مشاهده تمام دوره‌های برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان 

 

آکادمی برنامه‌نویسی ابرکلاس

 کلاس آنلاین زنده + آرشیو ضبط‌شده

در حالی که عموما آموزش‌های آنلاین به‌صورت فیلم ویدئویی در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیره، در کلاس برنامه‌نویسی در تهران ابرکلاس بر آموزش تعاملی و زنده تأکید داره چرا که تنها در این شکل می‌توان از کیفیت و کاربردی‌ بودن آموزش‌ها مطمئن شد.

 

مربیان حرفه‌ای ما

در ابرکلاس تیم مربیان ما همگی از میان بهترین و باسابقه‌ترین متخصصان انتخاب شده‌. ما با استفاده از مدال‌داران المپیاد کامپیوتر و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ صنعتی شریف و تهران بالاترین استاندارد آموزشی کلاس برنامه‌نویسی در تهران رو ایجاد کردیم.

 

هماهنگ با استانداردهای جهانی

برنامه‌نویسی دانشی جهانی است و از این رو در آموزش آن هم باید رویکردهای مدرن و به‌روز آموزشی را در نظر داشت. از این رو، ما برنامه‌ی درسی خود را با معتبرترین مؤسسه آموزش برنامه‌نویسی به دانش‌آموزان یعنی code.org هماهنگ کردیم.

 

گزارش هفتگی به اولیاء

ابرکلاس به‌منظور افزایش بهره‌وری دوره‌ها برنامه‌ی منظمی برای هماهنگ شدن با اولیای محترم دارد. در این برنامه وضعیت دانش‌آموز در قالب گزارش‌ها و جلسات منظم هفتگی و ماهانه با اولیاء مرور می‌شود.

 

چه سیستم و سخت‌افزاری برای شرکت در کلاس‌ برنامه‌نویسی در تهران نیاز است؟

داشتن یک کامپیوتر معمولی برای شرکت در کلاس‌ها کفایت می‌کند و مهم نیست که این سیستم قوی باشد و یا مثلا گرافیک بالایی داشته باشد، یا مواردی از این دست.

 

 مقالات مرتبط: 8 دلیل اهمیت برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان

 

آیا کلاس برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان سخت است؟

نه، اگه فرزند شما به صورت اصولی برنامه‌نویسی رو یادبگیره اصلا برای اون سخت نخواهد بود و به راحتی می‌تونه در این مسیر پیشرفت کنه. برنامه‌نویسی در صورتی برای کودکان خسته‌کننده میشه که به همون شیوه‌ای که برنامه‌نویسی به بزرگسالان تدریس میشه، به آن‌ها تدریس شود! ما در ابرکلاس سعی ‌می‌کنیم از ابزارها و تکنیک‌های به‌روز و متنوعی استفاده کینم که برای کودکان و نوجوانان جذاب و سرگرم‌کننده باشه.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر کلاس‌های برنامه‌نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان برای ما کامنت بذارید:

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید!
ارسال
درخواست با خطا مواجه شد
درخواست شما ارسال شد!

تگ‌ها:

کلاس_برنامه_نویسی_در_تهران