ابرکلاس

با استقبال بی‌نظیر و رو به رشد دانش آموزان از ابرکلاس، تیم ابرکلاس نیز باید روزبه‌روز توسعه پیدا کند. تطبیق کسب و کارهای اینترنتی با رشد خیره‌کننده کاربران آن به دشواری پریدن از صخره و مونتاژ هواپیما در حین سقوط است. تیم کوچک اما خلاق و با پشتکار ما تا این لحظه توانسته است تا حد قابل قبولی نیاز دانش‌آموزان را برآورده سازد. این تیم که تعداد اعضایش از انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کند نیاز به گسترش دارد تا بتواند با انتظارات دانش‌آموزان پیش برود و در حد و اندازه‌های جهانی رقابت‌پذیری خود را حفظ کند.

برای گسترش تیم، ما به دنبال بهترین‌ها هستیم. بهترین‌هایی که بتوانند ما را در کارهای توسعه نرم‌افزار، اجرایی و پشتیبانی همیاری کنند. بهترین‌هایی که بتوانند با اعضای فعلی به شکل تیمی و دوستانه کار کنند و محیط را از آنچه که هست برای همکارانشان دلچسب‌تر کنند. ممکن است روزانه خیلی کمتر و یا خیلی بیشتر از ۸ ساعت کار کنیم و ساعت کاری انعطاف‌پذیری در کنار پرکاری‌هایمان داریم. شاید رفع مشکلات و رسیدن به برنامه‌ها نیازمند کار در روزهای تعطیل و حتی شب‌ها باشد.

لازمه کار در تیم‌های کوچک، مسئولیت‌پذیری، سخت‌کوشی و داشتن روحیه کارآفرینانه است. هر شخصی مدیر خودش است و هر لحظه باید بتواند اولویت‌ها را تشخیص داده و بدون اینکه از او خواسته شود با اقدام خود تیم را قدمی به سوی اهدافش نزدیک کند.

اگر فکر می‌کنید دارای چنین روحیه‌ای هستید مشتاقانه منتظر شما هستیم.



توسعه دهنده back-end

شما به عنوان بخشی از تیم فنی
در تمام مراحل ایجاد محصول (طراحی، پیاده سازی و تست) مشارکت خواهید داشت
در ایجاد فضای بهتر و رسیدن به پروسه‌های بهینه برای روند کار نقش خواهید داشت
مهارت‌های مورد نیاز
تسلط روی یک زبان برنامه نویسی
مهارت در حل مسائل (شامل دیدن روش‌های مختلف و مقایسه آنها)
مهارت در پیاده سازی تمیز راه‌حل‌ها
توانایی یادگیری سریع و استفاده بهینه از تکنولوژی‌های روز
آشنایی با ابزارهای مدیریت نسخه (SVN یا Git)
آشنایی کافی با لینوکس
مهارت‌های زیر مزیت محسوب میشوند
تسلط به python و django
تسلط به مفاهیم وب و آشنایی با HTML، CSS و JS


توسعه‌دهنده front-end

شما به عنوان بخشی از تیم فنی
در تمام مراحل ایجاد محصول (طراحی، پیاده سازی و تست) مشارکت خواهید داشت
در ایجاد فضای بهتر و رسیدن به پروسه‌های بهینه برای تیم نقش خواهید داشت
مهارت‌های مورد نیاز
مهارت در حل مسائل (شامل دیدن روش‌های مختلف و مقایسه آنها)
مهارت در پیاده سازی تمیز راه‌حل‌ها
توانایی یادگیری سریع و استفاده بهینه از تکنولوژی‌های روز
آشنایی با ابزارهای مدیریت نسخه (SVN یا Git)
آشنایی کافی با لینوکس
آشنایی با HTML، CSS و JS
تسلط به مفاهیم وب
مهارت‌های زیر مزیت محسوب میشوند
تسلط روی vuejs
تسلط روی react/react native


مسئول اجرایی

مسئولیت ها
فرد مورد نظر وظیفه رسیدگی به کلیه امور اداری-دفتری، از جمله پیگیری کارهای بیمه، دارایی، قرارداد‌ها، دریافت مجوزها، و رسیدگی به امور روزانه ابرکلاس را بر عهده خواهد داشت.

نیازمندی‌ها
الزامی
وقت‌شناسی و انجام و تحویل به موقع و سریع کارهای محوله
با حوصله بودن و التزام به احترام به مشتری
روابط عمومی و فن نگارش قوی
سرعت تایپ بالا
آشنایی با نرم‌افزارهای دفتری (Office)
امکان انجام کارهای موردی اداری خارج از دفتر کار (بیمه، مالیات و...)
آشنایی به زبان انگلیسی
امتیاز مثبت
قابلیت پیگیری امور حتی خارج از ساعات اداری
آشنایی با مفاهیم حسابداری


ویژگی های محیط کار

محیط کاری دوستانه
کار تیمی در چارچوب متدولوژی‌های چابک
ساعت کاری منعطف
لطفا رزومه خود را به نشانی زیر بفرستید:
jobs@abarkelas.ir

شماره تماس پشتیبانی:

021-28422939

پشتیبانی تلگرام:

abarkelasSupport@
logo-samandehi
e-namad